• Sobótka - plakat Gmina
    Zapraszamy na Sobótkę – festyn z okazji Nocy Świętojańskiej
    Czytaj więcej
  • Za nami kolorowy Dzień Dziecka Dzieci
    Za nami kolorowy Dzień Dziecka w Słubicach (zdjęcia)
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Prof. Krzysztof Ruchniewicz odebrał 22. Nagrodę Viadriny
    Czytaj więcej
  • Inwestycje w gminie Gmina
    W gminie inwestycja goni inwestycję
    Czytaj więcej

Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich

Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich

Urząd Stanu Cywilnego

1. Wniosek o sprostowanie aktu stanu cywilnego
2. Wniosek o uznanie wyroku rozwodowego orzeczonego po 01 maja 2004r. w państwach należących do Unii Europejskiej
3. Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego
4. Wniosek o wpisanie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego do polskiego rejestru stanu cywilnego
5. Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgonu)
6. Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
7. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby
8. Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa
9. Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo
10. Wniosek o zmianę imienia/imion, nazwiska

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego i ustawą z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska)


 

Ewidencja ludności i dowody osobiste

1. Formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego
2. Formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
3. Formularz zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
4. Formularz zgłoszenia powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
5. Wniosek o wydanie zaświadczenia o (zameldowaniu, wymeldowaniu, liczbie/braku osób zameldowanych pod wskazanym adresem)
6. Wniosek o wydanie dowodu osobistego
7. Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
8. Wniosek o udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
9. Wniosek o udostępnienie danych (z rejestru mieszkańców, z rejestru zamieszkania cudzoziemców, z rejestru PESEL)
10. Wniosek o wymeldowanie w trybie administracyjnym z pobytu stałego/czasowego
11. Wzór pełnomocnictwa
12. Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania w wyborach do Sejmu i Senatu
13. Wniosek o dopisanie do spisu wyborców w wyborach do Sejmu i Senatu

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych)


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

Informujemy, że w wydziale USCiSO obowiązuje system kolejkowy. Bilety można pobrać bezpośrednio w biletomacie w poniedziałki,wtorki,czwartki i piątki w godz. 8:00-13:00 oraz w środę10:00-15:00 do ich wyczerpania, lub po uprzedniej rezerwacji wizyty przez stronę: https://bezkolejki.eu/umslubice
Więcej informacji w tym artykule.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ