• Sobótka - plakat Gmina
    Zapraszamy na Sobótkę – festyn z okazji Nocy Świętojańskiej
    Czytaj więcej
  • Za nami kolorowy Dzień Dziecka Dzieci
    Za nami kolorowy Dzień Dziecka w Słubicach (zdjęcia)
    Czytaj więcej
  • Gmina
    Prof. Krzysztof Ruchniewicz odebrał 22. Nagrodę Viadriny
    Czytaj więcej
  • Inwestycje w gminie Gmina
    W gminie inwestycja goni inwestycję
    Czytaj więcej

Wydział administracyjny

Wydział Administracyjny realizuje zadania z zakresu:

  • obsługi przedsiębiorców w zakresie:
    1) ewidencji działalności gospodarczej;
    2) centralnej ewidencji działalności gospodarczej;
    3) zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych;
    4) zezwoleń i licencji dotyczących transportu drogowego;
    5) handlu i usług , miejsc noclegowych i pól biwakowych,
  • współpracy z organami sołectw i innymi organami działającymi na rzecz rolnictwa,
  • organizacji i przeprowadzania wyborów, referendów, spisów powszechnych,
  • spraw administracyjno-eksploatacyjne.
  • obsługi interesantów w zakresie kancelaryjnym.



Naczelnik wydziału – pok. 217, II piętro, tel. 95 737 20 47

  • realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego UM, przypisanych kierownikom komórek organizacyjnych,
    w tym min. kierowanie pracą wydziału, a także zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji
    i przeprowadzania wyborów, referendów oraz spisów powszechnych.

Obsługa przedsiębiorców – pok. 223, parter, tel. 95 737 20 23

  • realizacja zadań wynikająca z ewidencji działalności gospodarczej i z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
  • wymiana informacji rynku wewnętrznego za pośrednictwem systemu IMI,
  • realizacja zadań dotyczących handlu i usług, w tym m.in. określanie godzin otwarcia placówek, ewidencji miejsc
    noclegowych i pól biwakowych, opiniowania godzin otwarcia pracy aptek,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych,
  • realizacja zadań dotyczących zezwoleń i licencji z zakresu transportu drogowego.

Współpraca z organami sołectw oraz sprawy administracyjno-eksploatacyjne – pok. 216, II piętro, tel. 95 737 20 46

  • współdziałanie z organami sołectw w zakresie kreowania i koordynowania współpracy pomiędzy sołectwami,
    w tym nadzór nad  realizacją przedsięwzięć wykonywanych w ramach funduszu sołeckiego,
  • zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji i przeprowadzania wyborów organów sołectw.
  • administrowanie i eksploatowanie budynkami urzędu i świetlic wiejskich oraz gospodarka materiałowa, w tym
    prowadzenie ksiąg inwentarzowych.
 


Akademicka 1
69-100 Słubice

tel: 95 737 20 00

fax: 95 758 28 80
email: slubice@slubice.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:

poniedziałek – piątek 8:00 – 16:00

Przyjęcia interesantów:

mieszkańcy przyjmowani i obsługiwani są w poniedziałki wtorki, czwartki i piątki w godzinach: 8:00 – 14.00
w środy w godzinach: 10.00 – 16.00.

Informujemy, że w wydziale USCiSO obowiązuje system kolejkowy. Bilety można pobrać bezpośrednio w biletomacie w poniedziałki,wtorki,czwartki i piątki w godz. 8:00-13:00 oraz w środę10:00-15:00 do ich wyczerpania, lub po uprzedniej rezerwacji wizyty przez stronę: https://bezkolejki.eu/umslubice
Więcej informacji w tym artykule.

>Klauzule informacyjne RODO<

>Deklaracja dostępności<

BEZPOŚREDNI KONTAKT Z PRACOWNIKAMI URZĘDU

Pełna lista telefonów i adresów e-mail z podziałem na poszczególne wydziały i biura urzędu znajduje się w strukturze urzędu.
NEWSLETTER

Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyżej podanych danych w celu otrzymywania powiadomień

POBIERZ APLIKACJĘ MOBILNĄ