Wydział administracyjny
Wydział Administracyjny realizuje zadania z zakresu:
• obsługi przedsiębiorców w zakresie:
1) ewidencji działalności gospodarczej;
2) centralnej ewidencji działalności gospodarczej;
3) zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych;
4) zezwoleń i licencji dotyczących transportu drogowego;
5) handlu i usług , miejsc noclegowych i pól biwakowych,
• współpracy z organami sołectw i innymi organami działającymi na rzecz rolnictwa,
• organizacji i przeprowadzania wyborów, referendów, spisów powszechnych,
• spraw administracyjno-eksploatacyjne.
• obsługi interesantów w zakresie kancelaryjnym.
Naczelnik wydziału – pok. 217, II piętro, tel. 95 737 20 47
• realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego UM, przypisanych kierownikom komórek organizacyjnych,
w tym min. kierowanie pracą wydziału, a także zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji
i przeprowadzania wyborów, referendów oraz spisów powszechnych.
Obsługa przedsiębiorców – pok. 223, parter, tel. 95 737 20 23
• realizacja zadań wynikająca z ewidencji działalności gospodarczej i z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
• wymiana informacji rynku wewnętrznego za pośrednictwem systemu IMI,
• realizacja zadań dotyczących handlu i usług, w tym m.in. określanie godzin otwarcia placówek, ewidencji miejsc
noclegowych i pól biwakowych, opiniowania godzin otwarcia pracy aptek,
• realizacja zadań dotyczących zezwoleń na sprzedaż i / lub podawanie napojów alkoholowych,
• realizacja zadań dotyczących zezwoleń i licencji z zakresu transportu drogowego.
Współpraca z organami sołectw oraz sprawy administracyjno-eksploatacyjne – pok. 216, II piętro, tel. 95 737 20 46
• współdziałanie z organami sołectw w zakresie kreowania i koordynowania współpracy pomiędzy sołectwami,
w tym nadzór nad realizacją przedsięwzięć wykonywanych w ramach funduszu sołeckiego,
• zapewnienie obsługi techniczno-materialnych warunków do organizacji i przeprowadzania wyborów organów sołectw.
• administrowanie i eksploatowanie budynkami urzędu i świetlic wiejskich oraz gospodarka materiałowa, w tym
prowadzenie ksiąg inwentarzowych.